دنیای پلیمر من

وبلاگی برای روزهای من در پلیمر امیر کبیر

دنیای پلیمر من

وبلاگی برای روزهای من در پلیمر امیر کبیر

بعد از یک هفته

یک هفته از زندگی من در پلی تکنیک گذشت

ادامه مطلب ...

اولین روزا

نمیدونم چی بگم این جا فرای تصورات منه فقط میخوام که موفق شم . 

دیشب تولد حضرت معصومه بود بااردوی دانشگاه رفتم قم.قشنگ بود مخصوصا اون جا که گل پرت میکردن 

من باید بتونم...........

مهندسی پلیمر

رشته مهندسی پلیمر نسبت به رشته‌های مهندسی دیگر تقریبا جوان است و شکوفایی آن از زمان جنگ جهانی دوم آغاز شده است. اما به دلیل کاربرد روزافزون پلیمر در صنایع مختلف، این رشته به سرعت رشد کرده و امروزه جزو یکی از رشته‌های مهم کشورهای صنعتی پیشرفته می‌باشد


ادامه مطلب ...

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

                             

                                                                          

ادامه مطلب ...

به پایان رسید روزهای انتظار 






                       قبول شدم

                                                 مهندسی پلیمر 

                                                                      دانشگاه امیر کبیر